woensdag 25 oktober 2017

Het lied van de ongelukkige kapper ( een duet voor twee heren)



Mijn oude vriend met jou kan ik wel praten
het leven heeft ons in de steek gelaten
Ik raakte mijn dans - Marieke kwijt
En ik verloor mijn beste vriend
ik kreeg ook veel narigheid
kreeg wat ik had verdiend

vrouwen en mannen van al die mooie plannen
kwam zogezegd haast nooit meer iets terecht gekomen

Mijn beste vriend met jou mag ik wel praten
't geluk heeft mij te vaak alleen gelaten
Ik haalde mijn diploma's niet
werd geen goeie regisseur
dikwijls had ik veel verdriet
en ik stond voor een dichte deur

vrouwen en mannen van al die fijne plannen
kwam zogezegd haast nooit meer iets terecht

    
Mijn goede vriend met jou wil ik wel zingen
ons leven geeft ons veel herinneringen
beleefde soms een mooie tijd
werd toen maar een hairstylist
ik zag ons bedje al gespreid
mijn kansen vaak gemist

vrouwen en mannen met al die schone plannen
komt zogezegd haast nooit meer wat terecht

Mijn jonge vriend met jou kan ik wel spreken
het leven gaf ons samen ook gebreken
Ik raakte mijn geliefde kwijt
en ik zat met mijn handen in 't haar
ik dacht niet aan de eeuwigheid
en ik dacht steeds alleen aan haar

vrouwen en mannen van al die wilde plannen
komt zogezegd haast nooit meer wat terecht

© cu/ & J. de koning

Geen opmerkingen: