donderdag 1 september 2011

Gedichten poepen



poëzie heb ik niet uit gegeven
mijn gedichten  hangen in de wc.
Daar valt vaak toch zo weinig te beleven
en je neemt er noodgedwongen wat van mee.


Naast de kalender die over de geboorten gaat,
lees je hoe het met mijn heimwee naar de liefde staat.
Vergankelijkheid en eeuwigheid
ze blijven maar een paar tellen zweven..

Mijn verzen zie je ingelijst op het toilet
boven spoelbak en wc-rol passen ze nog net
mijn schrijfsels wachten nog op publicatie
hopelijk tot intens verdriet van heel de natie.

©c.u.

5 opmerkingen:

Antoinette Duijsters zei

Leuk:-)

Athy zei

Deze publicatie bezorgde mij geen verdriet, integendeel!!

lebonton zei

en zo dient het geschreven
zelfs het niet verhevene

Athy zei

opnieuw en overnieuw leuk!!

Athy zei

Opnieuw en overnieuw, leuk!